Volg onze socials!

Volg ons op onze social media voor digitale activiteiten en concertjes.

Carnavalsconcert - 66 jaar

12 en 13 januari 2024   |   Atik Stadion, Roosendaal

In het kader van het 66-jarig jubileum van het Tullepetaonse Carnval wordt een speciaal concert gegeven,

Meer kaarten en info via Stichting Carnaval Roosendaal op www.tullepetaonsnieuws.nl/event/konsert-66/

Muziekexamens slagwerk

24 februari 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

In samenwerking met Kunstloc worden de slagwerkexamens in Roosendaal gehouden.

Concert Young Band

26 februari 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

De opleidingsgroep van Muziekvereniging Roosendaal laat van zich horen.

Uitwisselingsconcert Variatieorkest

17 maart 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

Het Variatieorkest ontvangt fanfare De Eendracht voor een uitwisselingsconcert in Cultuurhuis Bovendonk.

Maestro-avond

18 maart 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

De Concertharmonie en Young Band halen het beste in zichzelf naar boven. Een fantastische avond met muziek en gezelligheid in Cultuurhuis Bovendonk.

Uitwisselingsconcert Matineeorkest

24 maart 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

Het Matineeorkest ontvangt Eendracht Maakt Macht voor een aangename middag met muziek en gezelligheid in Cultuurhuis Bovendonk.

Uitwisselingsconcert Concertharmonie

7 april 2024   |   Sint Josephkerk, Roosendaal

De Concertharmonie en het West Brabants Symfonie Orkest verzorgen een gezamenlijk concert in de Sint Josphkerk.

Dodenherdenking

4 mei 2024   |   Roosendaal en Rotterdam

Diverse combo's van de Muziekvereniging luisteren de dodenherdenkingen in Roosendaal en Rotterdam op.

Avondvierdaagse

16 mei 2024   |   Roosendaal

We ontvangen de lopers van de avondvierdaagse met een muzikale groet en arbeidsvitaminen tijdens de laatste kilometers van deze editie.

Leerlingmuziekdag

1 juni 2024   |   Tongerloplein, Roosendaal

De Youngband treedt op tijdens de Leerlingmuziekdag op het cultuurplein van Roosendaal.

CUlturele MAnifestatie

8 juni 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

Muziekvereniging Roosendaal is natuurlijk ook weer van de partij tijdens de Culturele Manifestatie in Cultuurhuis Bovendonk.

MVR-muziekfestival BLOAS

15 juni 2024   |   Centrum, Roosendaal

In het kader van het jubileumjaar waarin Muziekvereniging Roosendaal 10 jaar bestaat ontvang de vereniging bevriende orkesten om samen Roosendaal op een muzikale dag te trakteren.

Lustrumkamp

11-13 oktober 2024   |   Roosendaal

Natuurlijk mag een muziekkamp niet ontbreken in het jubileumjaar. We gaan op stap, de paden op, de lanen in.

Themaconcert Variatieorkest

9 november 2024   |   Atik-stadion, Roosendaal

In het kader van het jubileumjaar waarin Muziekvereniging Roosendaal 10 jaar bestaat, brengt het Variatieorkest een speciaal themaconcert in het Atik-stadion.

Kerstconcert Matineeorkest

17 december 2024   |   Roosendaal

Traditiegetrouw brengt het Matineeorkest een ode aan kerst.

Legende van Roosendaal

mei 2025   |  Roosendaal

Muziekvereniging Roosendaal verleent haar medewerking aan het theaterspektakel 'Legende van Roosendaal'.