Muziekfestival BLAOS

Een muzikaal feestje voor en door muziekliefhebbers uit de hele regio

Het is 10 jaar geleden dat drie Roosendaalse orkesten fuseerden tot Muziekvereniging Roosendaal. Dat tinnen jubileum laten we natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. We vieren het met diverse activiteiten, verspreid over het hele jaar, maar het hoogtepunt wordt het muziekfestival BLAOS op zaterdagmiddag 15 juni in de Roosendaalse binnenstad.

Op de Nieuwe Markt, de Kiosk in het Emile van Loonpark en het Tonger-loplein worden muziekliefhebbers en toevallige passanten getrakteerd op gratis concerten. De muzikanten komen uit de hele regio en hebben verschillende achtergronden en repertoires, dus het belooft een gevarieerde middag te worden. Zoek in het programma het orkest met uw muziek-smaak, of wandel rond en laat u verrassen door wat er op uw pad komt. Alle muzikanten spelen voor hun plezier en hopen dat plezier ook op de bezoekers over te brengen.

Meer informatie over de orkesten, het programma en de randactiviteiten verschijnt hier binnenkort.

BLAOS 2024